info@thinkbig.lt
+370 611 877 92

Konsultuojame darbo dienomis 8-18 val.

brandingTavo brandas yra žmonių pokalbis apie tave, kai tavęs nėra kambaryje.“ Jeff Bezos, Amazon įkūrėjas

 

Kuo skiriasi bendrinis ir brand‘inis produktas?

Bendrinis produktas (paslauga, asmuo, idėja) dažniausiai yra neįdomus ar nesuprantamas. Tokį produktą renkasi vartotojai, kurie pirmenybę teikia tik prekės ar paslaugos kainai ar pagrindinei funkcijai, pvz. džinsus perka tik dėl kainos, spalvos ar medžiagos patogumo. Tokiu atveju eiliniai džinsai niekuo neišsiskiria ir yra perkami dėl mažiausios kainos ar tuo metu taikomos akcijos.

Tačiau visai kas kita yra brand‘iniai produktai. Vartotojas, kuriam svarbu vertė ir kokybė, gaunama preke ar paslauga, pagrindinis kriterijus pasirinkime yra brand‘o suvokimas, nuomonė, jausmas ir įvairios asociacijos apie tam tikrą rinkos dalyvį. Pvz. Wrangler džinsai yra perkami dėl savo autentiškumo. Šios firmos džinsus dėvėjo „kieti“ šiaurės Karolinos kaubojai, kurie kelia asociacijas su nevaržoma laisve, laukiniais vakarais, šokiais iki paryčių pagal kantri muziką. Ar jaučiate skirtumą? Šis brand‘as turi unikalią istoriją, jame persipina emocijos, vertybės ir įsipareigojimai milijonams gerbėjų visame pasaulyje. Matydami Wrangler prekės ženklą, žinome, kad nusipirksime aukštos kokybės džinsus, kurie mūsų nenuvils ir atrodysime „kietai“ prieš draugus.

how to increase semen volume how to stop premature ejaculation testosterone supplements anabolic steroids hgh for women

 

Brand‘inimas – nuo idėjos iki visapusiško įgyvendinimo

Stiprų brand’ą laikote komerciniu pranašumu? Išvystykime jį!
ThinkBig komanda brand‘o kūrimą gali atlikti nuo idėjos iki įvedimo į rinkas ir nuolatinio palaikymo arba padėti bet kuriuose brand‘inimo etapuose.

  1. Brand’o koncepcijos sukūrimas pagal kompanijos veiklos tikslus, norus, siekius ar rinkos būtinybę, norint išeiti iš „raudonųjų vandenų“. Brand’o unikalumas, brand‘o istorija kaip jo stuburas.
  2. Brand‘inio produkto (paslaugos, sprendimo) pozicionavimas rinkoje bei kainodara, įvertinant būsimą pardavimo / paskirstymo (distribucijos) grandinę pasirinktoje šalyje, rinkoje ar segmente.
  3. Produkto (paslaugos, sprendimo) – išvystmo, gamybos, sukūrimo outsoursing’o galimybių analizė ir suradimas, panaudojant pasaulinę tiekimo grandinę (jei klientas pats to nedaro, bet nori išplėsti savo produktų sritį).
  4. Reikalingos pardavimų, paskirstymo strategijos parengimas brand’o įvedimui į pasirinktas Europos ar globalias rinkas.
  5. Marketingo strategija bei įvedimo į rinkas (launching’o) veiksmų planas bei reikalingų resursų parinkimas.
  6. Pardavimų ir paskirstymo struktūros sukūrimo bei įdiegimo konsultacinis koordinavimas.
  7. Kompanijos korporatyvinės kultūros vystymas, apjungiant tai su brand’o(-ų) išvystymu bei nuolatiniu tobulinimu.

 

Brand‘o nauda

Brandinius produktus mielai renkasi žmonės-asmenybės. Dėvėdami brand‘inius produktus arba juos naudodami, asmenybės nori pabrėžti savo statusą, parodyti prestižą, atskleisti savo charakterio savybes. Jiems brand‘iniai produktai – tai neatsiejama jų pačių ir kasdienybės dalis.

 

Brand‘o nauda / vertė savininkui (įmonei, asmenybei, idėjos autoriui):

  • Pridėtinės vertės sukūrimas ir jos pardavimas
  • Stipri asociacija su aukšta kokybe ir patikimumu
  • Ilgalaikio vartotojų lojalumo skatinimas
  • Didesnės reklamos iš lūpų į lūpas galimybės
  • Patikimesnis bei ilgiau išliekantis naujų produktų/paslaugų įvedimas į rinką
  • Mažesnės tęstinės rinkodaros išlaidos
  • Didesnė rinkos dalyvio vertė
  • Didesnės maržos, lyginant su nebrandiniu/bevardžiu produktu (paslauga, sprendimu)

 

best male enhancement pills this link how to cum more severe brain fog testosteronepillsnorx.com