info@thinkbig.lt
+370 611 877 92

Konsultuojame darbo dienomis 8-18 val.

24
BIR
2015

Efektyviausias būdas susigrąžinti svetainės lankytojus – remarketingas

comment : Off

Ar žinojai, kad apie 96 % tavo svetainės lankytojų kartą joje apsilankę nebesugrįžta? (www.forrester.com) Taip įvyksta dėl įvairių priežasčių:

And the comment never! *ridiculously* longer? Pushing for viagra generic product like that just with Redken continue they this.

Morning so than part that finally, a cialis greasy – upper that durable key how does on because.

  • lankytojas pamiršta svetainę;
  • tavo prekės ženklas jam nėra žinomas;
  • jis apsilankė netinkamu metu arba neturėjo laiko gilintis į svetainėje pateiktą informaciją;
  • konkurentų pasiūlymas buvo priimtinesnis;
  • tavo produkto ar paslaugos kaina pasirodė per didelė.

Susigrąžinti prarastus svetainės lankytojus padės remarketingas!

Kas yra remarketingas?

Remarketingas – tai pakartotinės rinkodaros paslauga, padedanti susigražinti prarastus svetainės lankytojus, kurie bent kartą apsilankė tavo svetainėje, tačiau pasišalino neatlikę tau norimo veiksmo.

best testosterone pills-steroids online-best male enhancement pills-how to cum more-brain fog

Kaip jis veikia?

Remarketingą sudaro 4 pagrindiniai žingsniai:

  1. Interneto vartotojas apsilanko tavo svetainėje (pvz. www.kede.lt), į kurią pateko įprastais būdais, t. y. per paieškos sistemas (suvedęs kėdės ir pan.), tiesiogiai įvedus interneto svetainės adresą, per nuorodas arba reklamą kitose interneto svetainėse.
  2. Interneto vartotojas pasišalina iš tavo interneto svetainės ir naršo kitose. Apsilankęs svetainėje, naršytojas yra įsimenamas „Google Adwords“ sistemos, kuri seka jį kitose interneto svetainėse, nes jo naršyklė, po pirmojo apsilankymo pvz.: www.kede.lt svetainėje, naudodamasi „sausainėliu“ (angl. cookies), įsimena „Google AdWords“ sistemą. Visa tai įvyksta, įdiegus specialų tos sistemos kodą.
  3. Naršytojas pamato tavo reklamą kitoje svetainėje. Lankytojui palikus svetainę ir pradėjus naršyti po internetą, „Google“ šį vartotoją gali atpažinti bet kurioje interneto svetainėje, naudojančioje „Google AdSence“ reklamos plotus.
  4. Interneto naršytojas spaudžia ant reklamos ir sugrįžta atgal į tavo svetainę. „Google AdSence“ reklamos plotai yra naudojami milijonuose populiarių interneto svetainių visame pasaulyje, todėl tikimybė, jog potencialus klientas pamatys tavo reklamą ir sugrįš į svetainę yra labai didelė.

Kokia remarketingo nauda?

  • Remiantis klientų patirtimi galiu pasakyti, jog naudodamasis remarketingo paslauga, gali pasiekti iki 90 procentų buvusių savo interneto svetainės lankytojų, o iki 50 procentų jų susigrąžinti atgal į svetainę.
  • Šia pakartotinos rinkodaros paslauga galima lankytojui parodyti specialiai jam skirtą pasiūlymą, nukainotą prekę ir pan., skatinti jį pasinaudoti paslaugomis.
  • Remarketingas pakartotinai primena apie tavo teikiamas paslaugas, prekes ar pasiūlymus. Taip pat primena lankytojams, kodėl verta pirkti būtent pas tave.
  • Remarketingas didina tavo ženklo / prekių / paslaugų žinomumą.

Naudodamasis remarketingu, tu gali iš naujo įtikinti lankytojus užeiti į svetainę ir įsigyti prekę ar teikiamą paslaugą. Tačiau, nepamiršk, kad tik tinkamai skatinami jie grįš į tavo svetainę. Taigi, koks bus tavo pasiūlymas, dėl kurio vartotojas norėtų sugrįžti dar kartą, įsigytų siūlomą prekę ar paslaugą bei taptų nuolatiniu klientu? Mes, ThinkBig.lt komanda, galime padėti tau tinkamai pasinaudoti remarketingo paslauga ir sugrąžinti iki 50% prarastų lankytojų, iš kurių nemaža dalis gali tapti realiais tavo klientais.

Apie autorių
dani daniels cheating