Tinkama marketingo strategija, aiškus planas ir nuoseklus jo vykdymas leidžia įmonėms surasti tinkamą poziciją rinkoje, pritraukti ir išlaikyti tikslinius pirkėjus. Detali įmonės analizė ir tikslinės auditorijos profilis padeda identifikuoti esmines marketingo problemas ir formuoti strateginius tikslus. Nuosekliai juos įgyvendinant, didėja įmonės žinomumas, gerėja reputacija bei auga pelnas.

Esame atsakingų ir ambicingų žmonių komanda, pasiruošusi priimti iššūkius ir sunkiai dirbti jūsų įmonės labui. Turime sukaupę marketingo žinių bei patirties bagažą, kuriuo nekantraujame pasidalinti. Mūsų didžiausias siekis – augti kartu su jumis!


 

Think Big komanda

Artūras
Direktorius

Patirtis:

  • 10 įdiegtų marketingo strategijų ir planų
  • 1 metai, vystant globalų el. mokėjimo sistemos projektą „EgoPay“.
  • 1 metai įmonių konsultavimo patirtis tiek su Lietuvos , tiek su globaliais projektais

Kompetencinės sritys:

  • Projektų valdymas pagal PRINCE2 projektų valdymo metodiką
  • Marketingas startupams bei paruošimas konferencijoms arba pokalbiams su investuotojais
  • Strateginis marketingo valdymas

 

Email
LinkedIn

Marina
Marketingo projektų vadovė

Patirtis:

  • 5 metai turinio marketingo srityje, kuriant originalų tekstinį turinį Lietuvos įmonėms (interneto svetainės turinys, naujienlaiškiai, užsakomieji straipsniai, prekių / paslaugų aprašymai, video / radijo reklamos scenarijai).
  • 4 metai, atstovaujant tarptautinį juvelyrikos brend‘ą „Trollbeads“ (didmeninė + mažmeninė prekyba).
  • 1 metai, vystant globalų el. mokėjimo sistemos projektą „EgoPay“.
  • 1 metai, konsultuojant strateginio marketingo klausimais, planuojant bei įgyvendinant kompleksinio marketingo sprendimus.

Kompetencijos ir ekspertinės sritys:

  • Kompleksinio marketingo strategija, planavimas ir įgyvendinimas.
  • Turinio marketingas
  • Socialinių tinklų marketingas

 

Email
LinkedIn

Petras
Verslo vystymo projektų vadovas

Patirtis:

  • 15+ metų patirtis brandinių produktų, paslaugų bei sprendimų sukūrimo, kainodaros, distribucijos bei įvedimo į Lietuvos, Europos šalių bei globalias B2B ir B2C rinkas srityse;
  • 100+ įdiegtų projektų brandinių produktų, paslaugų bei sprendimų sukūrimo, kainodaros, distribucijos bei įvedimo į rinkas, verslo vystymo bei marketingo valdymo srityse.
  • 5+ metų konsultavimo patirtis strateginio valdymo, brandų/prekių ženklų, distribucijos, verslo vystymo, Europinės bei globalios plėtros srityse;

Kompetencijos ir ekspertinės sritys:

  • Brandinių produktų / prekių ženklų paslaugų bei sprendimų sukūrimo, kainodaros, distribucijos bei įvedimo į pasirinktas rinkas valdymas
  • Strateginis valdymas;
  • Kompanijų bei brandų B2B bei B2C kainodaros formavimas bei valdymas;
  • Marketingo planavimas ir valdymas, marketinginiai tyrimai bei įdiegimas brando ar kompanijos vystyme..

 

Email
LinkedIn