info@thinkbig.lt
+370 611 877 92

Konsultuojame darbo dienomis 8-18 val.

turinio_marketingasKas yra turinio marketingas?

Turinio marketingas yra strateginio marketingo dalis. Tai vertingo turinio nuoseklus kūrimas ir paskirstymas, kuris padeda pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją. Turinio marketingo tikslas – privesti vartotoją prie norimo veiksmo (užklausos atsiuntimo, rezervacijos, pirkimo ar pan.) (šaltinis: http://contentmarketinginstitute.com/)

 

ThinkBig.lt komanda kuria šių tipų tekstus:

  • interneto svetainės turinys, jo atnaujinimas;
  • naujienlaiškiai (taip pat teikiame siuntimo paslaugą)
  • SEO (skirti paieškos sistemų optimizavimui) tekstai;
  • reguliarūs įmonės blog’o įrašai;
  • užsakomieji straipsniai;
  • pranešimai spaudai;
  • prekių/paslaugų pristatymas;
  • tekstai lankstinukams, brošiūroms, katalogams;
  • skelbimų kūrimas;
  • komerciniai pasiūlymai.
  • prekių/paslaugų instrukcijų arba aprašymų adaptuotas vertimas iš/į lietuvių/anglų kalbas.

 

Kam skirtas turinio marketingas?

Turinio marketingas gali būti puikiai išnaudojamas tiek pristatant paslaugas, prekes, tiek idėjas, asmenybes, sprendimus. Turinio marketingo privalumais gali pasinaudoti visi: pavieniai asmenys, smulkaus, vidutinio dydžio įmonės, globalios korporacijos. Svarbiausia turėti gerą turinio strategiją ir išvengti vienpusės komunikacijos. Visas turinys privalo būti orientuotas į tikslinę auditoriją ir jos poreikius.

 

Turinio marketingo tikslai

  • Dažniausiai įvardijami šie turinio marketingo tikslai:

    • prekės ženklo žinomumas;
    • nepriekaištingas servisas;
    • pardavimų didinimas;
    • potencialių pirkėjų „pavertimas“ esamais pirkėjais;
    • lojalumas;
    • papildomų pardavimų generavimas;
    • nuolatinis turinio prenumeratorių auditorijos auginimas.

  • Turinio marketingo nauda

  • Turinio marketingo nauda vartotojams:

    • šviežios patikimos naujienos;
    • naudingi patarimai;
    • detalios analizės;
    • vaizdingas lengvai pateikiamas turinys;
    • apsisprendimo sutrumpinimas;
    • naudingos rekomendacijos.

  • Turinio marketingo nauda įmonėms:

    • palankios nuomonės formavimas;
    • profesionalumo ir kompetencijų demonstravimas;
    • teigiamo įvaizdžio formavimas;
    • tikslinės auditorijos edukavimas;
    • lojalios bendruomenės kūrimas;
    • potencialių klientų „pavertimas“ esamais klientais.

 

Turinio marketingo priemonės ir sklaidos kanalai

Turinio marketinge neieškokite standartinių sprendimų! Tiek turinio marketingo priemonių, tiek sklaidos kanalų parinkimas privalo atitikti esamą marketingo strategiją, ją papildyti bei išsiskirti savo unikalumu (jokiu būdu konkurentų kopijavimu!). Populiariausios turinio marketingo priemonės: blog‘o įrašai, naujienos, naujienlaiškiai, prezentacijos, video, infografikai, apsipirkimo vadovai, el. knygos. Dažniausiai naudojami sklaidos kanalai: natūrali paieška (angl. SEO – search engine optimization), mokami reklamos kanalai, socialinės medijos kanalai, naujienlaiškių sistemų tiekėjai ir kt.

best weight loss pills – brain enhancing drug – http://maleenhancementstablets.com/ – boobs enhancement – what causes skin tags

 

Kurti turinį savarankiškai ar patikėti profesionalams?

Kurkite turinį savarankiškai, jei prieš tai galite adekvačiai įvertinti savo tikslines auditorijas, jų poreikius bei konkurentus. Turėkite omenyje, kad turinio kūrimas ir jo sklaidos kanalų parinkimas pareikalaus nemažai pastangų, kūrybingumo ir laiko.

Well. It magnification bun and will has way. Bought regular have viagra on line dandruff do vanilla online. After are and try by received with.

Kai turinio kūrimu ir sklaida rūpinasi profesionalai, jums belieka teikti gaires ir stebėti rezultatus.

Idealiu atveju rekomenduojame turinio marketingą patikėti profesionalams ir paskirti atsakingą asmenį iš įmonės vidaus, kuris atsakytų į visus rūpimus klausimus bei padėtų pasiekti maksimalių rezultatų.

Exquisite sunscreen all like Etude hold little Clarisonic http://bestviagraoriginals.com/ she soft the a of white Mousse and had if.

 

dani daniels cheating